Este un spațiu de cazare în regim propriu
Nu există recepție și nici chei.
Sosire și plecare
Cazarea se efectuează începând cu ora 14.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00. Cazarea se efectuează pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport). În cazul în care clientul va părăsii camera după ora 12 și va dorii să revină, acesta va avea nevoie de un nou cod (solicitarea acestuia )
Obligațiile clientului
Clientul este răspunzător față de Resort pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor resortului. În acest sens se va bloca o garanție în contum de 1 noapte de cazare care va fi deblocată după verificările efectuate la check out
Condiții de rezervări
Pentru garantarea rezervării la tarife standard este necesară achitarea contravalorii cazării în avans. Dacă rezervarea este anulată cu până la 7 zile înainte de data sosirii, nu va fi percepută nici o penalizare. Dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 7 zile înainte de sosire sau în caz de neprezentare, va fi încasat preţul pentru prima noapte. În cazul în care se micșorează durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite necondiționat contravaloarea întregului sejur comandat inițial.
Confidențialitatea datelor
Venetian Bucharest garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Venetian Bucharest trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Siguranță
Resortul este supravegheat prin sistem video. Spatiul de cazare nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta sapțiului de cazare (cameră, curte). Venetian Bucharest nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a dotărilor din cadrul spațiului de cazare.
Conduită
Venetian Bucharest își rezervă dreptul de a refuza cazarea clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii spațiului de cazare sau deranjează alți clienți. Venetian Bucharest își rezervă dreptul de a-și selecta clientela.
Animale de companie
Este interzis accesul cu animale de companie în incinta spațiului de cazare. Venetian Bucharest are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare; aceeași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în resort a animalelor sau a păsărilor de companie după efectuarea cazării.
Reclamații
Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare de către spatiul de cazare. Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în resort trebuie aduse la cunoștința administratorului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului.
Legea aplicabilă
Drepturile și obligațiile părților prevăzute de termenii si conditiile generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc termenii și condițiile generale vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Carl Miller
Traveler, Peru
Procedura foarte simpla de rezervare, pret decent si deservirea impecabila.
Laura Alda
Student, Berlin
Am fost foarte multumita de acest hotel si de conditiile oferite.
Tom Harion
Bloger, London
Am ajuns obosit de la Londra si m-am odihnit de minune la acest hotel. L-am gasit usor si nu am avut nici o problema. Recomand cu incredere!
Anna Tanson
PR Expert
Acest hotel mi-a oferit lux, confort și armonie.